Garbage collection

Alex Sandro Queiroz e Silva
Hallo,
	I'm using lua as a description language. Expressions like point =
Point{ x = 0.0, z = 0.0 } create a userdata (a pointer to a Point class
instance). When I write sphere = Sphere{ centre = Point{ x = 0.0 }, radius
= 1.0}, the point's value is copied and so it must be garbage collected.
Will it? If no, does anyone have a good idea to give me ? :))
	Cheers,

  --Alex	[hidden email]		Lab. de Computação Gráfica/UFC
|"Minha força vem da solidão. Não tenho medo das chuvas tempestuosas nem das |
| grandes ventanias soltas, pois eu também sou o escuro da noite."	     |
|	- Clarice Lispector						     |